×

Попередження

JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 125
Неможливо завантажити XML-файл

Трибуна депутата

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_rikota1.jpgАндрій РІКОТА: «Що може об’єднати людей поза святами та кризами? Відчуття відповідальності за спільне майбутнє!»

Депутат Львівської міської ради від ВО “Свобода” Андрій Рікота поділився своїми думками про реформу місцевого самоврядування на сторінках газети «Високий замок».

 

Депутат Львівської міської ради від фракції ВО “Свобода” Андрій Рікота вважає, що у питанні реформ місцевого самоврядування не можна просто перейняти досвід інших країн, не враховуючи особливостей нашої ментальності та політичної культури.

 

«Чому українці об’єд­нуються або лише на свято, або вже у біді? Наша єдність ситуативна, а має стати стабільним та постійним станом українців. Відповідальність неможлива без повноважень, - каже депутат. - Не треба чекати вказівок зі столиці. Треба почати дбати про спільне майбутнє для свого будинку, вулиці, мікрорайону чи міста, зокрема, через створення органів самоорганізації. Горизонтальна взаємодія має стати на місце директивної вертикальної, наслідки якої лише от-от починаємо поборювати із прийняттям законів про дерадянізацію та десовєтизацію”. 

Андрій Рікота навів приклад Польщі: “Президент Польщі Броніслав Коморовський зауважував, що реформа місцевого самоврядування стала найбільшою реформою демократії в країні. Чому прийняття рішень на рівні місцевих громад ефективніше, ніж керування на рівні центрального апарату? Перша перевага - швидкість прийняття рішення та його відповідність конкретній ситуації. Не може чиновник у Києві знати усієї регіональної специфіки. Друга перевага - фінансові повноваження громад - не 25%, а 100% податків на доходи фізичних осіб мають надходити до місцевих бюджетів. Третя перевага - реальна, а не фіктивна відповідальність (чим більше людина залучена до процесу прийняття рішення, тим відповідальніше його виконує)”.

Як приклад депутат наводить будівництво багатоквартирного будинку. Виділення земельної ділянки – повноваження міської ради. Але технічні питання (як цей будинок будуватиметься, чи відповідає він усім вимогам, чи готовий він до експлуатації) вирішує державний орган – Держархбудконтроль. «Чому представники міста не мають повноважень прийняти рішення, чи готовий будинок до експлуатації, чи відповідає усім вимогам? Чому за них це вирішують чиновники, які сидять у столиці і, вірогідно, жодного разу у цьому місті не були?» - дивується депутат. 

- Що скажете про ідею скорочення чиновників, як один з елементів реформи місцевого самоврядування? Не секрет, що для отримання дозволів на певні проекти підприємці змушені оббивати пороги різних, часто-густо непотрібних, управлінь, щоб зібрати підписи. 

- У світі кількість чиновників зменшується. Після 1991 року в Україні тенденція зворотна: при зменшенні кількості населення кількість чиновників зростає. В країнах із розвинутим місцевим самоврядуванням містяни можуть ініціювати усунення з посади будь-якого посадовця. У нас чиновник підзвітний лише своєму начальнику... Громада на нього не має впливу. Україні потрібна практика прямого народовладдя: проведення місцевих референдумів, впровадження механізму права вето громад щодо рішень органів місцевого самоврядування. У США навіть посада шерифа – виборна. Ми ж отримали у спадок радянську організацію управління - з роздутими штатами, з величезною кількістю дублювань. Це створює ідеальне тло для корупції. 

Міську владу обирають не для того, аби гарно виглядала у ЗМІ. Її обирають для того, аби вона добре виконувала свою справу: забезпечення життєдіяльності міста та адекватної якості життя для його мешканців (інфраструктура, громадський транспорт, інженерні мережі та комунікації, громадський простір). Тут є проблема і на рівні повноважень, і на рівні фаховості міських чиновників. Яскравий приклад – питання тарифів у громадському транспорті. Замість чіткого механізму вирішення транспортного колапсу (обліку пасажиропотоку, впровадження автоматизованого механізму оплати за проїзд, встановлення графіка руху), маємо страйки і пасажирів, і перевізників... 

- Одна з головних тем реформи місцевого самоврядування - положення про добровільне об’єднання громадян. Що це таке?

- Децентралізація полягає у підвищенні ролі місцевого самоврядування шляхом перерозподілу повноважень та фінансових ресурсів між центральними органами влади і органами місцевого самоврядування за принципом формування бюджету: «знизу вгору». Об’єднання громад та їхня фінансова незалежність вкрай необхідні для України кроки. Але об’єднання громад має відбуватись виключно зі згоди цих громад та в їхніх інтересах, спільним рішенням. Це один із елементів реформи місцевого самоврядування, проте не панацея. Потрібен комплексний підхід. Чи може село, де проживає 84 людини, прирівнюватись за обсягом повноважень та відповідальності до села, у якому мешкає 12 тисяч? Чи може маленьке село повноцінно займатись питаннями освіти, медицини, інфраструктури?.. Хороший приклад – досвід Латвії. Внаслідок програми об’єднання громад, яка тривала вісім років, замість 553 територіальних одиниць було утворено трохи більше ста. Через «укрупнення» вони отримали значно більше повноважень та коштів. Коли говоримо про об’єднання громад, має йтися про якісну співпрацю на рівні локальних громад, об’єднаних не в ієрархічну непрозору та роздуту структуру, а в горизонтальну мережу рівноправного партнерства. 

http://www.wz.lviv.ua/ukraine/131136

Рікота Андрій Юрійович

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_shalakovska1.jpg 

Шановний Андрію Івановичу!

 

З огляду на те ,що ситуація у на Сході України вкрай напружена ,велика кількість мешканців цих територій шукають притулку на Західній Україні, зокрема у Львові .


Прошу Вашого сприяння щодо створення та фінансування з міського бюджету Програми адаптації біженців з Криму та Східної України для комфортного проживання серед містян Львова ,а саме передбачити у програмі наступне :


- створення недільної школи для з біженців Криму та Східної України для вивчення або вдосконалення знань української мови для кращої комунікації та ведення підприємницької діяльності у Львові;


- ознайомлення біженців з Криму та Східної України з програмами прийнятими у ЛМР соціального спрямування та покращення клімату ведення бізнесу у м. Львові , надання юридичних консультацій;

-ознайомлення з історією міста ,Західної України українськими національними звичаями , традиціями ; 


- надання приміщень у школах ,будинках творчості та інших соціальних об’єктах для проведення зустрічей та лекцій волонтерами ;


- створити асоціацію волонтерів вчителів української мови, історії та юристів для організації громадської недільної школи для адаптації біженців з Криму та Східної України серед територіальної громади міста; 


- внести зміни у бюджет розвитку з метою фінансування Програми 


- створити моральний, духовний та соціально легкий клімат для адаптації інших культур та традицій і культури у місті Львові .

Шалаковська Ірина Михайлівна

 

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_girnyak1.jpgУ Львівській міській раді з’явилась депутатська комісія, яка разом з прокуратурою перевірятиме, чому влада міста затягує розгляди окремих питань, які здебільшого пов’язані з львівськими підприємцями.

Про це розповів ініціатор тимчасової контрольної комісії з питань дотримання законності при розгляданні документів та судовій практиці виконавчих органів міської ради, співголова групи «Громадянська позиція» Володимир Гірняк.

«Є ухвали, питання, які розглядаються день, чи тиждень або два, а є такі, які безпідставно розглядаються два-три роки. Не зрозуміло, чому це відбувається, ніхто не наводить нам ніякої аргументації. А таких випадків є дуже багато.» - сказав він.

За словами депутата, було рішення створити комісію, яка разом з прокуратурою перевірятиме документи, які тривалий час безпідставно розглядають. Така ініціатива погоджена з усіма фракціями, а до її складу увійдуть 9 депутатів та двоє чиновників.

«Депутати теж повинні взяти на себе відповідальність. Питання потрібно розглядати швидко. Якщо є якісь зауваження до нього, то має бути відмова, щоб підприємець міг оскаржити її у суді. Але відмовляти має конкретний чиновник, щоб на нього можна було подати в суд і притягнути його до відповідальності, кримінальної, адміністративної, матеріальної, дисциплінарної, до будь-якої. А зараз – це просто знущання над підприємцями», - обурюється депутат.

Як пояснив Володимир Гірняк, комісія попередньо діятиме до 1 червня 2015 року. Якщо ж до того часу не вдається навести лад з документами, діяльність продовжать.

«Комісія займатиметься перевіркою документів, ми звернемося до всіх підприємців, з якими траплялись такі ситуації. Це буде також і по всіх фізичних особах, але у Львові зараз насамперед блокують підприємницькі структури. В нас взагалі бізнес став ворогом для громади міста Львова. Ми ще перевіримо діяльність управління земельних ресурсів, юридичне управління і будемо робити висновки», - пояснив він.

Гірняк Володимир Олегович

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_leshchyshyn.jpg

Депутатський запит

Шановний Андрію Івановичу!

         Для виконання депутатських повноважень та згідно ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 2, 10, 11, 12, 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»

ПРОШУ:

Зважити на те, що постать Степана Бандери не тільки у Львові, але й в усій Україні є визначальною, він – Герой України!

Прошу терміново зобов’язати відповідну районну адміністрацію впорядкувати пам’ятник нашому провіднику та усунути усі корозійні дефекти, що утворилися на пам’ятнику. А також щоденно контролювати та підтримувати в належному стані як сам постамент, так і стелу, та площу навколо пам’ятника.

Про результати розгляду і вжиті заходи прошу повідомити мене у п’ятиденний термін.

Додатки: фото – 6 шт.

 

З повагою,

депутат Львівської міської ради

фракції ВО «Свобода»  Іван Лещишин

Лещишин Іван Ярославович

 

 

Лещишин Іван ЯрославовичЛещишин Іван Ярославович

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_melnychuk1.jpgДепутати від фракції "Свободи" у Львівській міськраді звернулися до львівського міського голови Андрія Садового, керівника управління Служби безпеки України у Львівській області Віктора Андрейчука та начальника ГУ МВС України у Львівській області Дмитра Загарії із закликом заборонити проведення будь-яких масових заходів на території міста 9 травня 2015 року. Про це під час сесії Львівської міськради повідомив голова фракції ВО "Свобода" у Львівській міській раді Любомир Мельничук.

У зверненні зазначено:

"Напередодні 9 травня у засобах масової інформації знову з'являються повідомлення про можливі провокації в українських містах. 8 травня ми відзначаємо День пам'яті та примирення, аби вшанувати загиблих, пам'ять про жертв воєнних злочинів, депортацій та злочинів проти людяності, скоєних тоталітарними режимами у роки Другої світової війни.

Натомість, масові акції щодо відзначення 9 травня радянського "дня перемоги" завжди приносили для міста суттєві загрози громадському порядку. Зокрема, у 2011 року цього дня відбулися масові сутички та побиття львів'ян з боку правоохоронців, а у 2012-2014 роках представники СБУ та МВС неодноразово повідомляли про підготовку масштабних провокацій з боку проросійських груп та об'єднань, які завдяки зусиллям мешканців міста вдалося попередити та не допустити.

Львівська міська рада закликає Львівського міського голову, керівника управління СБУ у Львівській області та начальника ГУ МВС у Львівській області невідкладно вжити заходів для заборони проведення будь-яких масових заходів на території міста 9 травня 2015 року. У сьогоднішніх умовах допустити вільне проведення масових заходів на цю дату у Львові - значить створити загрозу безпеці та спокою усіх львів'ян".

Мельничук Любомир Анатолійович

 

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_semushchak.jpg

Звернення                                                                                              

     Шановний Петре Олексійовичу!

 

Україна – єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи. Оскільки День Європи – 9 травня – збігався з Днем Перемоги, в Україні урочисті заходи проводять щорічно у третю суботу травня згідно з Указом Президента № 339/2003 від 19 квітня 2003 року.

В Україні День перемоги 8-9 травня 1945 року не приніс перемогу над насиллям, а лише змінив один деспотичний режим на інший, одну окупацію замінив іншою. Для нових членів Євросоюзу актуальність цього питання також існує, тому вони святкують 9 травня лише День Європи. 

Святкування Дня Перемоги, 9 травня підтримує поділ суспільства. Відмова від святкування Дня перемоги, саме тому набирає популярності в Україні. До речі, в Радянському Союзі до 1965 року, День перемоги не мав офіційного статусу.

Натомість День Європи – це символ нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях: свободи, демократії, поваги до прав людини, верховенства права.

Основна ідея загальноєвропейського Дня – кожний мешканець континенту, незалежно від своєї національної належності і громадянства, має відчути себе вільним у «Європейському домі».

Як і Європа, ми хочемо жити в мирі і добросусідстві, віримо, що економічна інтеграція – найдієвіший засіб стримування війни.

Відзначення Дня Європи в нашій державі – це підтвердження єдності України та Європи не тільки за географічною ознакою, а і за духом, історією, спільними цінностями, адже український народ є невід’ємною частиною європейської цивілізації.

Гасло «Євроінтеграція» для України - це будівництво держави на принципах європейської демократії та політичної культури на засадах української духовності і моралі. Лише проводячи активну політику, проявляючи самоповагу і рішучість, Україна зможе посісти гідне місце в Європі, доконечно стати європейською країною.

Наразі ми святкуємо День Європи, як свято євроінтеграції із деяким запізнення від самої Європи.

Депутатська група «Львів Європейський» у Львівській міській раді, підтримуючи відзначення 8 травня дня пам’яті та примирення, звертається з проханням усунути розбіжності у термінах святкування дня Європи та надати можливість українцям поєднатися у цьому святкуванні з Великою Європейською Родиною 9 травня.

 

З повагою,

депутат Львівської міської ради

Депутатська група «Львів Європейський»    Тарас Семущак

Семущак Тарас Романович

 Завантажити звернення

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_rikota1.jpgНа пленарному засіданні сесії Львівської міської ради депутати проголосували за надання земельній ділянці на Науковій, 10а статусу скверу. З таким зверненням раніше звертався депутат від ВО «Свобода» Андрій Рікота.

«У вересні 2014 року відбувся прикрий інцидент – невідомі серед ночі на території з зеленими насадженнями почали зводити павільйон площею 200 кв м. Під час колективних зробів мешканців незаконну споруду було ліквідовано. Аби уберегти і територію, і мешанців від можливих повторень ситуації, мною було надано протокольне доручення закріпити за ділянкою на Науковій, 10а, що поруч зі школою №2, статус  скверу. Тут багато зелених насаджень, де жителі довколишніх будинків полюбляють гуляти та проводити вільний час. Закріпення за ділянкою статусу скверу – перший крок. Наступний корок - встановлення вуличного освітлення та лавок», - заначив Андрій Рікота. «Одна з важливих функцій міської влади – розвиток громадського та міського простору. Тому важливо цей простір не лише зберегти, а й облаштувати відповідно до потреб мешканців», - додав він.

Нагадаємо, у вересні 2014 року на вул. Науковій, 10 поблизу загальноосвітньої школи №2 було встановлено незаконну споруду площею 200 кв. м. На наступний день мешканці організували збори, під час яких торговий павільйон було розібрано.

Рікота Андрій Юрійович

b_329_421_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_alekseev.jpgШановний пане голово, шановні колеги депутати!

Хочу звернути Вашу увагу на екологічну катастрофу, з якою зіткнулись мешканці Залізничного району по вул. Конюшинній у Львові (навпроти ТЦ Метро). Узбіччя даної вулиці фактично перетворилось на несанкціоноване сміттєзвалище , на яке звозять сміття з усіх околиць.

Хочу нагадати, що поява в місті сміттєзвалища порушує цілу низку Законів України : «Про охорону навколишнього середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги» та інш. Крім того, це становить безпосередню небезпеку життю та здоров’ю мешканців вказаної вулиці та сусідніх, адже завдає школи екології та може спричинити небезпечну санітарно-епідеміологічну ситуацію.

З огляду на вищезазначене та керуючись ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», прошу: з’ясувати, чому жодне комунальне підприємство міста та адміністрація району досі не звернули увагу на сміттєзвалище, а також вимагаю негайно очистити узбіччя вул. Конюшинної від сміття.

З повагою,

Депутат Львівської міської ради  Олександр Алєксєєв

Алексєєв Олександр Олександрович

 

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_galayko1.jpgДепутати-свободівці у Львівській міській раді вимагають від голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана та Президента України Петра Порошенка невідкладно підписати та офіційно опублікувати історичні закони, які український парламент ухвалив 9 квітня 2015 року.

Відповідне звернення під час сесії міськради, 23 квітня 2015 року, зачитав депутат Львівської міської ради від фракції ВО «Свобода» Богдан Галайко.

Подаємо повний текст звернення:

«9 квітня 2015 року парламент вперше за роки незалежності України ухвалив історичні закони:

 - про визнання УПА, інші визвольних формацій та їхніх учасників борцями за незалежність України;

- про засудження комуністичного та нацистського тоталітарних режимів в Україні як злочинних та заборони публічного використання та пропаганди їхньої символіки;

 - про відкриття архівів усіх репресивних органів СССР в Україні з 1917 по 1991-й рік;

- про встановлення 8 травня Днем пам'яті й примирення на честь усіх жертв Другої світової війни та відмову від офіційного використання совєцького терміну «Велика вітчизняна війна».

Однак усі ці прийняті законопроекти (No 2538-1, No 2539, No 2558, No 2540) ще й до сьогодні не підписав Голова Верховної Ради України Володимир Гройсман. З моменту ухвалення вказаних законів минуло понад 10 днів - саме такий строк відведено Регламентом Верховної Ради на підписання Головою парламенту законів та спрямування їх на підпис Президенту України. Таким чином, ці законопроекти з грубим порушенням строків, визначених Законом України "Про Регламент Верховної Ради України" досі не скеровані на підпис Главі держави.

Депутати-свободівці у Львівській міській раді вимагають невідкладно підписати та офіційно опублікувати увесь перелік зазначених законопроектів. Вважаємо, що затягування процедури набрання чинності законопроектів про декомунізацію несе значну загрозу національній безпеці країни напередодні відзначення пам'ятних дат у травні 2015

Галайко Богдан Миколайович

b_250_0_16777215_00_images_stories_deputaty_6_sklykannya_krachkovskyy.jpgВ четвер, 23 квітня депутат Львівської міської ради, голова фракції УДАР Анатолій Крачковський звернувся до міського голови Львова з зверненням щодо необхідності заміни трамвайної колії по вулиці Київській.

Ударівець наголосив у своєму виступі, що через аварійний стан доріг по цій вулиці, та використання старих трамвайних колій, які давно потребують заміни на сучасні та безшумні, відбувається постійне руйнування фасадів будинків, які безумовно, є окрасою міста, утворюються глибокі тріщини у підвалах будинків, просідання перегородок, постійні провали дорожнього полотна, регулярне падіння штукатурки із балконів.

Також, рівень вібрації та шуму в квартирах мешканців перевищує допустимі норми, що підтверджується висновками компетентних органів.

«Як показує практика, в тому числі, й львівська, єдиний ефективний спосіб вирішити цю проблему – заміна трамвайної колії на сучасну, безшумну. З таким проханням мешканці будинків по вулиці Київській уже не один рік звертаються до міської ради», - відзначив Анатолій Крачковський.

Депутат, також, нагадав, що з аналогічним листом до міського голови Львова зверталась народний депутат від партії УДАР Оксана Юринець. У відповіді, наданій їй, вказується перелік робіт, пов’язаних з ремонтом або встановленням трамвайних колій на вулицях Львова, запланованих на 2015 рік. Однак в цьому переліку немає вулиці Київської. Також, ця відповідь не містить пояснення, чому нагальна проблема, яка вимагає термінового втручання та вирішення, системно ігнорується при складанні кошторисів робіт по ремонту доріг у місті уже кілька років поспіль.

«Якщо ж і далі ігнорувати цю проблему, то в майбутньому такий безвідповідальний підхід обернеться набагато більшими втратами через руйнування історичного архітектурного ансамблю по вулиці Київській, дорожнього полотна, та загрозою руйнування житлових помешкань», - попередив Крачковський.

Депутат просить міського голову невідкладно вжити заходів для прийняття рішення ЛМР про внесення змін у бюджет м. Львова на 2015 р. із виділенням коштів на заміну трамвайної колії по вулиці Київська у Львові.

Крачковський Анатолій Володимирович

Сторінка 298 із 304