×

Попередження

Неможливо завантажити XML-файл

Трибуна депутата

Я завжди голосувала і за загальний фонд, і за бюджет розвитку, оскільки вважала це необхідним для забезпечення життєдіяльності та розвитку міста.

Однак цього разу я для себе можу назвати бюджет розвитку міста Львова на 2018 рік «бюджетом розвитку статутних капіталів комунальних підприємств». З 1 млрд 490 млн - понад 1,200 млрд - передбачено на поповнення статутних капіталів. Це більше ніж 80%.

Відповідно до ЗУ Про місцеве самоврядування, до ВИКЛЮЧНОЇ компетенції місцевих рад належить затвердження та внесення змін до місцевих бюджетів! Якщо ми голосуємо це у запропонованому вигляді, то ми передаємо свої виключні повноваження, виконання яких нам довірила громада міста особам, які нам не підпорядковані і не відповідають перед нами!!!

Це не питання довіри чи недовіри керівникам комунальних підприємств. Це питання відповідальності перед своїми виборцями!

Звичайно, представники виконавчих органів апелюватимуть до того, що ми погоджуватимемо титульні списки. Зокрема, бюджетна та інженерна комісія. Тому всі решта, вибачайте, але ви поза процесом.

Згадаю, що ми уже погоджували такі списки «Львівспецкомунтрансу», в якого зараз виявлено 57 млн. зловживань, і АТП 1, які маючи борги перед «Електроном», додатково закупили інші автобуси й завели місто в нові борги перед львівським величезним роботодавцем та платником податків.

Якби таке порушення будо одне, я би думала про випадковість, але лише мені відомо два різних факти і я впевнена, що знаю дуже мало. Тому це свідчить про систематичність порушень.

Отож в таких умовах  вважаю, що голосувати за такий бюджет можна лише тоді, коли кошти на ще нерозпочаті роботи й нові інфраструктурні об’єкти, будуть вилучені зі статутних капіталів підприємств та передбачені окремими стрічками бюджету. Бо статутні капітали ми контролювати не можемо, а бюджетні стрічки можемо змінювати в будь-який час залежно від потреб міста.    

Сторінка 283 із 377