×

Попередження

Неможливо завантажити XML-файл

Управління "Секретаріат ради" Львівської міської ради

Адреса:  79006, м. Львів, пл. Ринок,1, Телефон: 297-57-74. [email protected]
Графік роботи: Пн.-Чт.: 9.00.-18.00. Обід: 13.00.-13.45., Пт.: 9.00.-16.45., Обід: 13.00.-13.45. Сб.-Нд. - вихідні.   

Структура управління:

Юрій Лукашевський – начальник управління, каб. 220a, тел. 297-57-74

Відділ організації пленарних засідань ради

Ірина Кміть - начальник відділу- каб. 223, тел. 297-57-87

Основним завданням відділу є організаційне забезпечення належної роботи Ради.

Сектор роботи з проектами ухвал ради відділу організації пленарних засідань ради

Алла Кам’янка, завідувач сектору, каб. 222а, тел. 254-60-38

Відділ постійних комісій ради

Богдан Саліш – начальник відділу, каб. 226, тел. 297-57-93

Основним завданням відділу є супроводження діяльності роботи постійних комісій, тимчасових контрольних та інших комісій Ради (надалі – комісій).

Відділ висвітлення роботи ради

Ярослава Вовк – начальник відділу, каб. 227, тел. 254-60-41

Основним завданням відділу є організація висвітлення роботи Ради, секретаря і депутатів Ради, постійних комісій, депутатських груп та фракцій, їх позиції з актуальних питань перед територіальною громадою міста.

Відділ контролю та інформаційно-технічного забезпечення

Юрій Лагута – начальник відділу, каб. 543, тел. 297-51-30

Основним завданням відділу є аналітичне, експертне, правове та методичне забезпечення роботи Ради, депутатського корпусу, постійних та інших комісій Ради, депутатських груп і фракцій.

Відділ громадського партнерства

Орест Файфурка – заступник начальника управління, начальник відділу, каб. 539, тел. 297-57-69

Основним завданням відділу є сприяння членам територіальної громади у реалізації права на безпосередню участь у місцевому самоврядуванні. В обов'язки відділу входить, зокрема, налагодження та координація співпраці міської влади із громадськими організаціями, розробка та реалізація спільних проектів, організація та проведення громадських слухань.

Сектор громадських слухань відділу громадського партнерства
Дзвенислава Челепіс - завідувач сектору, каб. 539, тел. 297-57-63

Відділ зовнішніх зв'язків та правового забезпечення

Ірина Джиговська – в.о. начальника відділу, каб. 336, тел.254-60-43

Основним завданням відділу є встановлення партнерських зв'язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями.

Сектор бухгалтерського обліку ради

Основним завданням підрозділу є забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління.

Ірина Дятлова – завідувач сектору, каб. 225, тел. 297-56-35

Апарат Секретаря ради
Наталія Михайлишин, головний спеціаліст апарату Секретаря ради, каб. 229, тел. 297-59-01

Основні завдання управління

1. Забезпечення складання проектів проведення чергових сесій, пленарних засідань міської ради, попередня підготовка питань, які запропоновано внести на розгляд міської ради у визначених законодавством України межах та відповідно до рішень ради.
2. Забезпечення дотримання регламенту міської ради та інших вимог щодо оформлення і проходження документів, які подаються на розгляд міської ради.
3. Здійснення організаційного, матеріально-технічного, інформаційного, аналітичного, методичного та іншого забезпечення діяльності міської ради, її органів і депутатського корпусу.
4. Сприяння у здійсненні та реалізації діяльності постійних та інших комісій ради, сприяння організації виконання їх рекомендацій.
5. Забезпечення офіційного оприлюднення ухвал міської ради через їх обов’язкове розміщення на офіційному веб-порталі ради.
6. Сприяння відкритості та прозорості у діяльності міської ради, забезпечення налагодження взаємодії та співпраці ради з громадськістю.
7. Сприяння участі громадян у місцевому самоврядуванні, розвитку та реалізації інструментів місцевої демократії, таких як громадські слухання, громадські обговорення, загальні збори, місцеві ініціативи, електронні петиції, громадський бюджет тощо.
8. Висвітлення позиції секретаря ради та депутатів міської ради, депутатських комісій, фракцій з актуальних суспільно-політичних і соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, висновки, рекомендації постійних комісій, депутатських груп та інші документи.
9. Організація співробітництва з органами місцевого самоврядування та депутатським корпусом міст-партнерів м. Львова, інших міст в Україні та поза її межами.
10. Забезпечення візування проектів ухвал, авторами яких є депутати міської ради.


Завантажити «Положення про управління «Секретаріат ради»

Завантажити  графічне зображення структури управління

Кошторис управління "Секретаріат ради" на 2017 рік 

Річний план закупівель управління "Секретаріат ради на 2017 рік 

Конкурси на заміщення вакантних посад у Львівській міській раді

Подати запит на отримання публічної інформації 

Перелік відомостей, які належать до публічної інформації управління “Секретаріат ради“

Інше в цій категорії: Уляна Тибінка »